خانه » سئو » خدمات سئو seo با وبلیمنر

تعداد بازدید:
۱۴۰۰-۱۰-۰۵

خدمات سئو seo با وبلیمنر

خدمات سئو SEO

منظور از سئو یا SEO ، تمامی فرآیند هایی است که برای یک سایت انجام میدهیم تا در نتایج موتورهای جستجو رتبه و جایگاه بهتر و بالاتری داشته باشیم، سئو ((SEO)) یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو ((Search Engine Optimization)) می گویم.

در اصل سئو مؤثرترین و کارآمدترین روشی است که به کمک آن می‌توانیم برای یک وب سایت مشتری واقعی جذب کنیم و آنها را به سمت فروش هدایت کنیم.

شما عزیزان با دنبال کردن مقالات ما در این حوزه از صفرتا 100 فعالیت های که ما در وبلیمنر برای سئو کردن سایت انجام می دهیم آشنا می شوید.

فرایند سئو کردن سایت در وبلیمنر؟

1 .مشخص کردن اهداف:

در مجموعه وبلیمنر با انجام جلسات مشاوره در خدمت شما هستیم تا با شناخت اهداف تجاری ، فرصت ها و میزان رقابت در حوزه کاری شما، بهترین استراتژی بازاریابی در موتورهای جستجو ((SEM)) را برای شما تدوین کنیم.

2.تحقق و انتخاب کلمات کلیدی:

کلمات کلیدی و عبارت های پر جستجوی حوزه کسب و کار شما را شناسایی می کنیم و برای آن برنامه تولید محتوای دقیقی تدوین می کنیم تا از سئو ایجاد شده بیشترین بازخورد و رضایت مندی ایجاد شود.

3. سئو داخلی (On Page SEO):

فعالیت های و فرایندهای را در داخل وب‌سایت شما پیاده سازی می کنیم تا سایت شما “برای  مشتریان و  گوگل مناسب باشد.”

4.روند تولید محتوا:

برای گوگل و مشتریان وردی در سایت ، محتوای یکتا و با کیفیت تولید کرده تا بیشترین نرخ تبدیل را برای وب سایت را داشته باشید.

5. سئو خارجی (Off Page SEO):

با توجه به نیاز شما در بحث رقابت و رتبه گرفتن در عبارت‌های مورد نیاز ، اصولی ترین لیک سازی و بهینه سازی خارجی را پیاده سازی میکیم.

6. گزارشات :

نتایج فعالیت ها را ارزیابی می کنیم و در طی گزارشات ماهانه آن را همراه با آنالیز دقیق خدمت شما عزیزان تقدیم می کنیم.

برای اطلاع از آخرین نمونه کارهای ما اینجا کلیک کنید.

دیدگاه شما


مشاوره